Zuid-Afrika-safari.reismee.nl

Hoge golven...

Gisteren was het de bedoeling om lekker te gaan zwemmen in de Indische oceaan.

Bij aankomst leek het net 'the storm', golven zo hoog als een huis.

We waren nogal onder de indruk van het geweld, maar Gwen was erg boos op ons..

Ze mocht van ons niet gaan zwemmen met deze golven, veel te gevaarlijk!

En natuurlijk had ze een punt....wat een rotouders ook, ze mag ook helemaal niks van ons.

De resterende dag was ze daarom erg boos op ons.

Als goedmakertje mocht ze wel nog ff in ons kleine zwembadje bij de lodge 'zwemmen'.

Natuurlijk wel uitkijken of de hippo's niet in de buurt waren,haha

Het is net een Jumanji film hier in St Lucia:nijlpaarden in het zwembad, hertjes in de tuin, apen die alles proberen te jatten in je lodge en 's morgensvroeg over de daken rennen, zeearend die vlak overscheerd, allerlei exotische vogeltjes in de mooietuin.

Vandaag de laatste dag in St Lucia en morgen gaan we richting Durban (onze voorlaatste lodge aan het strand).

Greetzzzz uit ZA

Astrid

Wow! Klinkt allemaal super! Hopelijk kan Gwen nog een keer zwemmen in de zee! Veel plezier nog! Groeten uit Engeland

Opa en Oma

Heel verstandig om niet in die veel te hoge golven te gaan. De zee trekt enorm en dat is link.
Wat een geweldige dieren hebben jullie allemaal gezien en vooral leuk dat we via skype contact hebben gehad. Wij zetten elke avond rond 19.30 de laptop klaar. Nog heel veel plezier de laatste dagen en een dikke knuffel voor allemaal.
Groetjes van opa en oma.

Mariëlle

Whauw, super gave foto's steeds boven in beeld. Ik neem aan dat jullie die zelf gemaakt hebben en dat ze niet uit één of andere vakantiefolder komen!
Tsja Gwen, ik moet jouw pappa en mamma toch gelijk geven! Zwemmen met zo'n golven is niet hetzelfde als zwemmen in een golfslagbad.
Geniet van jullie laatste dagen daar en hopelijk tot snel!

Groetjes,
Robert, Mariëlle
Cas en Meike

Huub Weetink

Vanmiddag ben ik na een reis van 15 uur teruggekomen uit Thailand. Vanavond heb ik jullie reisverslagen gelezen
Geweldig dat jullie de big five al gezien hebben.
Kan Gwen al Zuid-Afrikaans spreken? Hoe vind je de sterrenhemel in Afrika? Mooi hè? Ik ben heel benieuwd naar de foto's die jullie gemaakt hebben. Kom ze maar een keer laten zien in groep 6H.
Verder nog een fijne reis!

Groet meester Huub Weetink

kjeld en leevi

hoi allemaal klinkt als een hele leuke vakantie haha zoon tuin zou ik ook wel willen hebben vol met nijlpaarden apen mooie vogels en herten lijkt me net een kleine boerderij. haha dat is wel logisch dat ze dan niet moch zwemmen maar ik zou ook boos zijn haar met zoon grote golven is da toch leuk haha.

we zien jullie snel naar de vakantie
groetjes van je neefjes kjeld &leevi