Zuid-Afrika-safari.reismee.nl

25+26 juli

Woensdag 25 juli

Na het fantastische ontbijt, moeten we afscheid nemen van de hondjes en gaan we door naar HluweHluwe.

Daar aangekomen viel het hotel een beetje tegen, we zijn een beetje verwend zegt mama.

Gelukkig wel een zwembad, lekker zwemmen en op de trampoline.

Ze hebben wel een leuk winkeltje dus daar maar leuke dingentjes gekocht.

Donderdag 26 juli

Vandaag zijn we met de auto naar het wildreservaat geweest, in het begin zagen we helemaal geen dieren.

He gelukkig zagen we opeens een olifant en een neushoorn, en veel wrattenzwijntjes die zijn echt heel lief zoals ze lopen, ze zijn meestal met ze drieën.

De lunch hebben we gehad op een hoge berg met uitzicht over het park dat was echt geweldig, alleen heel veel last van wespen grrrr.

's-Avonds hebben we met opa en oma en Kjeld en Leevi gesproken via de skype, en met oma Maria

En Danny en de rest.

marcek, kjeld, leevi

hoi meissie leuk jullie reisverhalen te lezen, best wel spannend of niet? maak je hier niet zo snel mee dat er wilde dieren uit je zwembad(je) komen drinken. haha. heeft Sem daar ook nog een beetje gevoetbald? veel plezier nog en de groetjes aan Semmie en papa en mama

Pascalle

Ha lieve mensen,
Wat een avontuur beleven jullie daar. Hier in Maastricht is het rustig en geen wilde dieren. Hebben wel kwallen gezien in de zee en Joris is door een kwal gestoken. Geniet nog heel veel van de mooie natuur en hopelijk zien jullie de walvissen nog!!!!!!

Oma Maria en Maartje

Hallo Gwen en de rest

Gaan jullie nu de laatste dagen naar het strand? Lekker ontspannen en zwemmen? Om daarna terug naar huis te komen

Groetjes oma Maria, Maartje , Marijn en Joris