Zuid-Afrika-safari.reismee.nl

dieven in zuid-afrika

Vrijdag 27 juli

We zijn nu op weg naar sint Lucia, dat ligt aan de kust.

We zijn eerst een park in gegaan, waar we ook zebra's zagen en antilopen en heel veel apen.

Aan de ene kant van de park ligt het meer st. Lucia en aan de andere kant ligt de Indische oceaan.

Mama had een surfplankje voor ons gekocht, dus daar zijn we mee gaan spelen in de oceaan, echt cool, heel veel golven.

En opeens waren er dieven hele rare dieven, ze pikte onze appels, en aten ze op in de bomen, het waren natuurlijk apen.

Op zagen we dat ze geld pikte uit iemand zijn broekzak, echt lachen.

Op de terug weg zagen we 2 neushoorns van heel dichtbij, ze waren maar 1e meter de auto af ze zijn echt heel mooi en groot.

Toen terug naar de lodge die is echt heel mooi, heel ruim met een bed met een klamboe.

's-Avonds in sint Lucia gegeten daar waren gelukkig meer toeristen en vooral Nederlanders.

Papa en mama hadden een grote spies met vlees, en ik natuurlijk scampi's.

Zaterdag 28 juli

We hadden vannacht van alles gehoord. Bleken de apen te zijn, maar ook de nijlpaarden komen hier uit het zwembad drinken, we gaan vanavond natuurlijk hierna kijken.

We gaan nu weg om een boottocht temaken om de nijlpaarden en de krokodillen te zien, ben benieuwd. Tot later