Zuid-Afrika-safari.reismee.nl

De laatste dagen

17 juli

We zijn opgestaan en hebben een we een lekker ontbijtje gehad.

Na het eten hebben een ochtendsafari gehad.

We zaten in een hele hoge jeep en gingen door het wildreservaat.

We hebben heel veel dieren gezien zoals: leeuwen, giraf, zebra, springbokken, parelhoentjes

En wrattenzwijntjes, hyena's leeuwin en welpjes en een witte leeuw.

We hebben weer een welpje mogen vast houden, deze wilde papa bijten, het welpje woog ongeveer

10 kilo.

We hebben ook de leeuw gezien die meespeelt in Naria en king salomon mine.

Toen zijn we lekker gaan lunchen en doorgereden naar Tzaneen het volgende hotel.

Dit hotel had helaas maar een klein zwembad wat ik het vogelbadje noem, maar de kamer is

Ontzettend h groot met een open haard in de kamer echt geweldig.

's-Avonds hebben we in het hotel gegeten en toen fikkie stoken.

18 juli

Na een lekker ontbijt zijn we de magoebaskloof gaan rijden.

We zijn op een berg met uitzicht op een theeplantage, thee gaan drinken met scones en pannenkoeken.

Daarna hebben we een waterval gezien echt heel mooi.

En toen zijn we naar een krokodillenfarm geweest, daar lagen heel veel krokodillen.

200 vrouwtjes en 20 mannen, en heel veel kleintjes.

We mochten een baby vast houden van 1 jaar, hij was erg koud.

De krokodillen lagen alleen maar te liggen, totdat de meneer met een stok ze aanraakte, toen reageerde ze erg snel en agressief, en maakte een gromgeluid erg eng.

Daarna zijn we naar een ander hotel gegaan voor het eten, naar King Walden, mama vond het daar een paradijs zo mooi.

Er was een hele grote tuin bij en een mooie boom.

Er was nog een Nederlands gezin.

We hebben daar heel lekker gegeten, maar wel allemaal rare dingen, het toetje was het lekkerste wat ik ooit heb gehad.

En toen onze huiskat vis gegeven en lekker weer fikkie stoken.

Sem vind de kat erg lief, hij loopt er steeds achteraan.

19 juli

We gaan nu verder naar het Kruger park waar we de safari's krijgen

Astrid

O, Gwen, wat klinkt het allemaal fantastisch! En fijn dat jullie ook zo lekker eten, haha! Heel veel plezier nog en de groetjes aan iedereen! Dikke kus!

Opa en oma

Wat maken jullie toch allemaal mee. Was het vliegen meegevallen? En is het al warm? Let wel op met al die mensenetende dieren he of lusten ze jullie niet.
Veeeeeeel plezier en een dikke kus voor allemaal!!

Suzie =)

Ha Gwen,

Reactie 17 juli

Moet je vroeg op staan voor een ochtend safari? Safari lijkt me leuk maar vroeg opstaan niet. Wat zijn parelhoentjes? nog nooit van gehoord, zijn ze leuk? Een welpje mogen vast houden ik dacht dat je hem/haar alleen mocht aaien maar vast houden, beet hij niet bij jou? maar wel bij je vader raar... En 10 kilo voor zo'n kleine die moet afvallen! Wel jammer dat jullie maar een klein zwembad hadden het vogelbadje leuk hoor! Waren bij dat hotel ook dieren? Moet jij met je broertje samen op een kamer slapen?

Reactie 18 juli

Wat is de Magoebaskloof? Hadden ze bij die theeplantage lekkere pannenkoeken? Of smaakten ze heel anders dan hier? Ooohhh een waterval lijkt me zo mooi, wij hebben mooie foto's die je kan bekijken als je thuiskomt. Is een krokodillenfarm een plek waar veel krokodillen zijn of zo? 200 vrouwtjes en 20 mannetjes! Wij vrouwen in de meerderheid hahaha!!!!! Veel baby kroko's lijkt me leuk om te zien! Beet de baby krokodil niet toen je hem vast hield? Het hotel een paradijs cool! Een huiskat van het hotel, loopt die daar gewoon rondt wat gezzelig!!!

Veel liefs Suzie

Mail snel terug Groetjes van Suzie en de rest