Zuid-Afrika-safari.reismee.nl

De 2e vakantiedag

Onze tweede echte vakantiedag, we zijn begonnen met een lekker ontbijt met vers

fruit.

Daarna zijn we een stukje gaan rijden, onderweg hebben we zebra's gezien en twee struisvogels

ook een zwart/witte kraai.

Daarna zijn we lekker gaan lunchen bij maxi's lekker frites en een ei, en Sem had een tosti, papa een hamburger en mama een wrap.

Op de terug weg hebben we ook hyena's en wrattenzwijnen gezien die zijn echt heel leuk, we dachten eerst dat het boomstronken waren. De hyena's waren erg lelijk.

En ineens op de weg zaten er twee apen, papa reed bijna over ze heen, gelukkig rende ze weg.

En toen zwemmen zalig drie zwembaden helemaal voor ons alleen, met twee warme baden, het was lekker warm.

's-Avonds weer lekker uit eten, we hebben echt zalig gegeten, mama lekkere zalm en papa zei

Dat het vlees dat hij at het lekkerste vlees was wat hij ooit heeft gegeten.

Morgen gaan we een leeuwensafari maken in een hele grote jeep, spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reacties

Reacties

Fabiënne

En dan te bedenken dat mamma zo goed kan koken......
Rijden jullie zelf in de jeep of hebben jullie een chauffeur ?
Morgen zijn Anke en Inge gelukkig weer thuis. Anke zal dan ook in je blog willen schrijven.

Ik wens jullie een hele spannende en avontuurlijke dag toe.

kuzzzzzzzzz

marcel, kjeld, leevi

Hoi globetrotters, vakantie klinkt heel spannend, is het niet eng om op safari te gaan? heel veel plezier nog en voorzichtig doen met die wilde dieren, groetjes aan papa, mama en aan Sem

Robine reggers

Hoi in Nederland is het slecht weer.
We kunnen niet zwemmen, jammer.
Alleen maar regen regen regen dat is niet leuk.
Bij julie is het goed weer denk ik .
Dadelijk denk ik wel door de regen.
Maar leuk dat je dieren tegen komen en van die aap vond ik wel grappig.
Doei en tot een ander keer, sturen jullie ook wat foto's door
Groetjes Robine

Opa/oma

Hoe waren de leeuwen?? Wat een prachtige avonturen maken jullie mee.

Anke

Hoi gwen, in turkije is het mooi weer .en s'midags werden er ook pannekoeken gebakken en s'midags,s'morgens en s'avonds een lekker ontbijt.

Suzie =)

Ha Gwen,

Ik heb gelezen dat daar lekker eten is. Krijgen jullie dat bij het hotel? Al die beesten lijken me wel leuk hopellijk hebben jullie een paar goede foto's, het lijkt me leuk om die te bekijken. Ik had niet gedacht dat ze zo'n lekker eten hadden in Afrika. Wrattenzwijn, lijkt me leuk ik ga foto's op zoeken. Wat voor een apen waren dat hebben jullie dat gezien? Dat jullie alleen waren in het zwembad heerlijk ook nog eens 2 warmen baden. Gaan jullie die leeuwen safari doen met een begleider of met een begleider en anderen touristen?

Mail snel terug Veel Groetjes Suzie =)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!