Zuid-Afrika-safari.reismee.nl

De reis is in \"kaart\" gebracht

Zo, de route door Zuid Afrika is zichtbaar op de kaart.

masja

Hoi Gwen,

Wij zijn erg benieuwd naar je avonturen en zullen je dan ook vaak bezoeken op je site.
Spannend hoor.
Groetjes,
Masja en de mannen.

Mariëlle

Hallo Gwen,
Leuk om te zien dat je een reisblog hebt! We zullen zeker regelmatig een bezoekje brengen! Heel veel plezier op jullie grote reis!

Robert, Marielle, Cas en Meike

Oma Ellen en Opa Ad

Het ziet er geweldig uit. Wij gaan natuurlijk alles volgen. Hebben een nieuwe camera gekcoht voor Skype. Zeg tegen papa dat skype ook op de GSM zit en dat ik dat nog zal installeren.

Gonnie Meijer

Hoi Gwen,

ik heb een lijstje gevonden op internet van Afrikaanse woorden. Kun je alvast oefenen ! Vooral het woord voor "giraffe" is natuurlijk belangrijk omdat jullie die zeker gaan zien !

Kijk maar eens op http://www.taalkabaal.nl/afrikaans.html

Ben benieuwd naar jullie verhalen en foto's !

Groetjes

Gonnie-van-de-maquetteclub

Pascalle

Ha Gwen,

De site ziet er leuk uit. We zullen tijdens onze reis genieten van jullie verahlen uit Afrika

Fabienne

Hallo Gwen en natuurlijk ook Sem, Ron en zusje,

Heerlijk om jullie voorbereidingen te lezen.......
Het aftellen kan beginnen.
Nu nog een paar daagjes naar school en dan is het zover. Ik wil jullie wel nog zien van te voren hé. Ik mis jullie nu al.

Dikke kuzzzzzz van ons allemaal

Astrid

Hoi Gwen,

Leuk zo'n blog!!!!!!!!!!! Kunnen we mee genieten met jullie avonturen! Dikke kus!!!!!!!

Gonnie en Paul

Dag Gwen, Sem, Ron en Christel,

wij vertrekken morgen voor een paar daagjes Frankrijk. Paul exposeert in de wereldstad Perrusson, onder Tours. Op naar de roseetjes dus :)
Jullie vliegen zaterdag over ons heen, we zullen zwaaien, goed kijken hé ! Veel plezier tussen de leeuwen en we gaan kijken op jullie blog !

groetjes

Gonnie

Marc Ellen Bas Daan

Hoi van der schootjes. Een fijne en mooie reis. We verheugen ons al op de dia avond als jullie terug zijn.

Groetjes uit Levico Terme.

Manon, Richard, Robine en twan

Goed om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen, nu vooral gaan genieten. Laat papa maar veel foto's maken, kunnen we straks ook een beetje meegenieten.
Wanner is jullie eerste safari? Dan moeten jullie goed gaan zoeken naar de big five. Vele groetjes vanuit beek, veel plezier