Zuid-Afrika-safari.reismee.nl

Game drives (safari's)

We gaan nu verder naar het Timbivati park waar we de safari's krijgen.

Onderweg hebben we een paar keer verkeerd gereden omdat de routebeschrijving niet klopte, maar we hebben wel veel dieren gezien ook een heel leuk vogeltje met een soort van papegaaienbek.

Aangekomen bij Kapama ons hotel zijn we volgens papa en mama in paradijs beland.

Ze stonden al voor ons klaar met natte doekjes om je handen schoon te maken, daarna kregen we een drankje en mochten we onze kamer zien, jippie wij konden boven slapen, een eigen etage voor ons.

Toen gingen we lunchen allemaal lekkere dingen ook zoete aardappels erg lekker.

Na de lunch lekker zwemmen in een heel koud zwembad, echt heel koud, maar Sem en ik zijn erin geweest.

Daarna kregen we thee met lekkere hapjes zoals kipnuggets en chocolade koekjes en zalige citroenlimonade.

En toen begon het avontuur de safari begon, onze rancher was Kenneth en voor op de wagen zat Thomas.

We gingen in een hele grote range rover reden waar wel 12 personen in kunnen, we hebben zoveel dieren gezien, antilopen , wrattenzwijntjes en ook neushoorn et kleintjes echt schattig.

Opeens zagen we ook een leeuw die lag te rusten van heel dichtbij, echt eng.

Het werd steeds donkerder en kouder op het laatste hadden een fleece deken om, maar het was nog heel koud.

Na afloop gingen we eten bij een groot vuur, ze hadden zelfs antiloop om te eten, en toen waren we heel moe en zijn we gaan slapen, morgen moeten we om 5.30opstaan.

Opa en Oma

Prachtige verhalen,maar eten jullie niet te veel?????

Gonnie

Foto's ! Foto's !!

groetjes uit een zowaar zonnig Mestreech :)

Gonnie

Oma Maria

Hallo schatjes,zo te lezen is de reis geweldig
hebben jullie ook al een olifant gezien,niet uit de auto stappen hoor[had opa Bert gedaan]om een foto te maken
dat vond de olifant niet leuk en kwam kwaad achter ons
aangerend
Geniet maar lekker kusjes omaMaria

Pascalle

Ha lieve mensen,

Wat een geweldig avontuur. Hebben jullie nu al de big five gezien of missen jullie nog een aantal dieren?
Geniet ervan.

Gr, Pascalle

Suzie (=

Hoi Gwen,

Wat een leuk hotel, wel jammer van het zwembad. Ik zou ook wel eens die dieren in het echt willen zien. Ik wist niet dat het s'nachts zo koud kon zijn daar.

Groetjes Suus